|
Barkod,naručivanje komercijalista i ambulantna dostavaSustav za ambulantnu dostavu
Sustav naručivanja komercijalista na terenu
Komercijalsta skuplja narudžbe na terenu direktno ih unoseći u ručni terminal i šaljući ih trenutno u skladište putem GSM mreže, gdje se mogu odmah pripremati za dostavu. Skladištar priprema robu na osnovu te narudžbe i printa samo otpremnicu ili račun za kupca. Time se vrijeme od narudžbe do dostave drastično skraćuje i eliminira osoba u skladištu ili komercijali, koja unosi narudžbu u knjigovodstveni sustav. Komercijalista u uredu može samo izvršiti kontrolu, eventualno nešto dodati. Očigledno je da se drastično smanjuju troškovi.
Neke od mogućnosti:
· Komercijalista vidi na terenu stanje skladišta, te raspoložive količine · Koristi listu (popis) kupaca koje treba posjetiti · Rad sa bar kodom ili šifrom artikla ili nazivom artikla ili kataloga sa slikama i barkodom · Uzima na terenu narudžbu prema odabiru kupca, vodeći računa da mu ponudi zamjenski artikl, ako nečega nema na stanju i li ga ima nedovoljno · Pravi narudžbu za robu koje trenutno nema i koja se isporučuje kada stigne u skladište · Prijenos podataka osiguran je preko mobilnog telefona komercijaliste (GSM) · Nema potrebe za ponovnim unosom narudžbe u knjigovodstveni sustav · Mogućnost korekcije ili dodavanja od komercijaliste u uredu ili samog komercijaliste na terenu · Pregledava i odobrava robu za povrat i odmah pravi dokument za to. Vozač dostavljač i skladištar samo kontroliraju poslije. · Ispis dnevnih rekapitulacija rada
Sustav ambulantne prodaje je prodaja sa pokretnog skladišta.
U trenutku dolaska ambulantnog vozila kupac odabire i kupuje artikle prema vlastitim potrebama. Za isporučenu robu odmah se u kombiju izdaje odgovarajući dokument (račun ili otpremnica) čime se smanjuju troškovi izrade i dostave računa, te ubrzava naplata. Po povratku s terena ili odmah sa terena putem GSM telefonske mreže, podaci o izdanim dokumentima se u elektroničkom obliku prenose u matični informacijski sustav firme radi daljne obrade i praćenja. Također, podaci o prometu se prenose u robno knjigovodstvo radi usklađivanja stanja zaliha. Ponovni unos u knjigovodstveni sustav nije potreban, čime se umnogome štedi na potrebnom osoblju u uredu.
Neke od mogućnosti Brze ambulantne prodaje:
· prijenos podataka o artiklima i kupcima na ručni terminal prije polaska na teren · izdavanje robe na terenu prema odabiru kupca · ispis zakonski propisanih dokumenata (račun ili otpremnica) u vozilu · ažurno vođenje stanja zalihe na vozilu · povrat robe (od kupca natrag u kombi, pa u centralno skladište) · ispis dnevnih rekapitulacija rada · prijenos podataka o ostvarenom prometu s ručnog terminala · za vozila koja se ne vraćaju u centralno skladište svaki dan ili uopće ne dolaze u centralu, prijenos podataka osiguran je preko mobilnog telefona (GSM) · Skupljanje narudžbi za sljedeću isporuku · Brz i lak popis robe i osnovnih sredstava · Rad sa bar kodom ili šifrom artikla ili nazivom artikla
Skladišno poslovanje
· Višestruko ubrzava rad, što zahtijeva manji broj ljudi u skladištu · Eliminira pogreške kod zaprimanja i izdavanja robe · Eliminira troškove razlike u cijeni radi krivo isporučene robe · Eliminira troškove transporta krivo isporučene robe i kala pri tome · Stvarno stanje i knjigovodtsveno stanje se maksimalno slažu · Ubrzava dostavu do kupca · Povećava zadovoljstvo kupaca · Omogućava izdavanje robe sa bar kodom na kartonima, paletama · Prati rokove izrade i prvo izdaje robu kraćih rokova · Prati podatke o šarži, lotu, serijskim brojevima (EAN 128 ili neki drugi) · Radi optimalni hodogram kretanja po skladištu pri pakiranju robe i eliminira bespotrebno šetanje tamo i onamo · Vodi računa da roba koja ima veći obrt je bliže ulazu i izlazu · Za regalna skladišta uvodi lokaciju robe sa bar kodom paletnog mjesta · Brz i lak popis robe i osnovnih sredstava Nude se i rješenja iz raznih oblasti:
proizvodnja, logistika, trgovina, zdravstvo, školstvo, kultura, turizam, transport, vlada
Pošaljite upit ili nas nazovite. Rado ćemo Vam ponuditi rješenje.
![]() Praktično, od sutra najveći hrvatski trgovački lanci (Konzum, Getro, Metro, Mercator, Billa, Spar, Plodine, Kerum ...) od svih svojih dobavljača, velikih i malih, zahtijevaju označavanje logističkih i veleprodajnih jedinica robe u standardu GS1-128 (ranije poznat kao EAN UCC-128).
Razlog za obilježavanje transportne ambalaže na način propisan standardima GS1 je smanjenje troškova rukovanja robom, uklanjanje pogreške u unosu podataka i unapređenje posla - prikupljanjem kvalitetnih podataka za nabavu robe, te osiguravanje sljedivosti (praćenja rokova trajanja, lotova i sl.). Dobavljači koji nisu uveli ove standardne na vrijeme, mogu se naći pod udarom penala ili u nekim slučajevima, prestanka suradnje, koji bi kod mnogih, a osobito kod manjih dobavljača mogao značiti prestanak poslovanja. ![]() Planiranje, dizajn i ispis logističkih naljepnica u skladu s GS1 standardom, hardversku i softversku opremu, upravljanje skladištem, automatizaciju proizvodnje itd. možemo za Vas pripremiti u cjelosti. Odgovorili smo na zahtjeve veletrgovaca i pripremili sve za tiskanje naljepnica. Uvođenje sustava ubrzava rad, spriječava greške, olakšava pružanje sljedivosti (kako bi se omogućilo praćenje parametara, npr. rok trajanja) i uklanja najčešće zastoje skladišta. Ukoliko netko od glavnih trgovačkih lanaca možda u ovom trenutku i zakasni malo za najnovijim trendovima, možete biti sigurni da će vrlo brzo uhvatiti priključak s konkurencijom, jer sustav nosi sa sobom stvarno unapređenje u poslovanju kojeg se nitko od velikih zasigurno neće htjeti niti moći odreći. ![]() Ispravno označavanje = Visoka učinkovitost rada Zašto govoriti o unapređenju posla? Točno označavanje robe je temelj za automatizirano prikupljanje podataka i djelotvoran rad. Ako se roba opremi ispravnim oznakama, preuzimanje i daljnji rad s tim robama predstavlja rutinu. Za pomoć pri stvaranju i ispisu naljepnica koje zadovoljavaju standarde GS1, kontaktirajte nas. Za sve proizvode pružamo potpunu podršku i pomoć kao i vlastite servisne usluge. |
Povratak na vrh |
Copyright 2018 Pletikosa
Powered by da.Shop |