Kategorije
Novosti
Newsletter
Kontakt
Pletikosa
Bože Starca Jurićeva 19
HR-51000 Rijeka
Hrvatska
Telefon +385 (0)51 639-513
+385 (0)91 566-6650
Fax +385 (0)51 639-513
E-mail pletikosa@inet.hr
Kontakt

Barkod,naručivanje komercijalista i ambulantna dostava

Sustav za ambulantnu dostavu
Naručivanje komercijalista na terenu
Skladišno poslovanje
Popis osnovnih sredstava

Ručni barkod terminali
Štampači naljepnica

  

 RUČNI BAR KOD TERMINAL RUČNI BAR KOD TERMINAL pISAČ BAR KOD ETIKETA

 

Sustav naručivanja komercijalista na terenu

 

Komercijalsta skuplja narudžbe na terenu direktno ih unoseći u ručni terminal i šaljući ih trenutno u skladište putem GSM mreže, gdje se mogu odmah pripremati za dostavu. Skladištar priprema robu na osnovu te narudžbe i printa samo otpremnicu ili račun za kupca. Time se vrijeme od narudžbe do dostave drastično skraćuje i eliminira osoba u skladištu ili komercijali, koja unosi narudžbu u knjigovodstveni sustav. Komercijalista u uredu može samo izvršiti kontrolu, eventualno nešto dodati. Očigledno je da se drastično smanjuju troškovi.

 

Neke od mogućnosti:

 

·         Komercijalista vidi na terenu stanje skladišta, te raspoložive količine

·         Koristi listu (popis) kupaca koje treba posjetiti

·         Rad sa bar kodom ili šifrom artikla ili nazivom artikla ili kataloga sa slikama i barkodom

·         Uzima na terenu narudžbu prema odabiru kupca, vodeći računa da mu ponudi zamjenski artikl, ako nečega nema na stanju i li ga ima nedovoljno

·         Pravi narudžbu za robu koje trenutno nema i koja se isporučuje kada stigne u skladište

·         Prijenos podataka osiguran je preko mobilnog telefona komercijaliste (GSM)

·         Nema potrebe za ponovnim unosom narudžbe u knjigovodstveni sustav

·         Mogućnost korekcije ili dodavanja od komercijaliste u uredu ili samog komercijaliste na terenu

·         Pregledava i odobrava robu za povrat i odmah pravi dokument za to. Vozač dostavljač i skladištar samo kontroliraju poslije.

·         Ispis dnevnih rekapitulacija rada

 

 

Sustav ambulantne prodaje je prodaja sa pokretnog skladišta.

 

U trenutku dolaska ambulantnog vozila kupac odabire i kupuje artikle prema vlastitim potrebama. Za isporučenu robu odmah se u kombiju izdaje odgovarajući dokument (račun ili otpremnica) čime se smanjuju troškovi izrade i  dostave računa, te ubrzava naplata. Po povratku s terena ili odmah sa terena putem GSM telefonske mreže, podaci o izdanim dokumentima se u elektroničkom obliku prenose u matični informacijski sustav firme radi daljne obrade i praćenja. Također, podaci o prometu se prenose u robno knjigovodstvo radi usklađivanja stanja zaliha. Ponovni unos u knjigovodstveni sustav nije potreban, čime se umnogome štedi na potrebnom osoblju u uredu.

 

 Neke od mogućnosti Brze ambulantne prodaje:

 

·         prijenos podataka o artiklima i kupcima na ručni terminal prije polaska na teren

·         izdavanje robe na terenu prema odabiru kupca

·         ispis zakonski propisanih dokumenata (račun ili otpremnica) u vozilu

·         ažurno vođenje stanja zalihe na vozilu

·         povrat robe (od kupca natrag u kombi, pa u centralno skladište)

·         ispis dnevnih rekapitulacija rada

·         prijenos podataka o ostvarenom prometu s ručnog terminala

·         za vozila koja se ne vraćaju u centralno skladište svaki dan ili uopće ne dolaze u centralu, prijenos podataka osiguran je preko mobilnog telefona (GSM)

·         Skupljanje narudžbi za sljedeću isporuku

·         Brz i lak popis robe i osnovnih sredstava

·         Rad sa bar kodom ili šifrom artikla ili nazivom artikla

 

Skladišno poslovanje

 

·         Višestruko ubrzava rad, što zahtijeva manji broj ljudi u skladištu

·         Eliminira pogreške kod zaprimanja i izdavanja robe

·         Eliminira troškove razlike u cijeni radi krivo isporučene robe

·         Eliminira troškove transporta krivo isporučene robe i kala pri tome

·         Stvarno stanje i knjigovodtsveno stanje se maksimalno slažu

·         Ubrzava dostavu do kupca

·         Povećava zadovoljstvo kupaca

·         Omogućava izdavanje robe sa bar kodom na kartonima, paletama

·         Prati rokove izrade i prvo izdaje robu kraćih rokova

·         Prati podatke o šarži, lotu, serijskim brojevima (EAN 128 ili neki drugi)

·         Radi optimalni hodogram kretanja po skladištu pri pakiranju robe i eliminira bespotrebno šetanje tamo i onamo

·         Vodi računa da roba koja ima veći obrt je bliže ulazu i izlazu

·         Za regalna skladišta uvodi lokaciju robe sa bar kodom paletnog mjesta

·         Brz i lak popis robe i osnovnih sredstava

 

Nude se i rješenja iz raznih oblasti:

 


proizvodnja, logistika, trgovina, zdravstvo, školstvo, kultura, turizam, transport, vlada
 
Pošaljite upit ili nas nazovite. Rado ćemo Vam ponuditi rješenje.
 
Bar kod ručni terminali
 
Praktično, od sutra najveći hrvatski trgovački lanci (Konzum, Getro, Metro, Mercator, Billa, Spar, Plodine, Kerum ...) od svih svojih dobavljača, velikih i malih, zahtijevaju označavanje logističkih i veleprodajnih jedinica robe u standardu GS1-128 (ranije poznat kao EAN UCC-128).
 
Razlog za obilježavanje transportne ambalaže na način propisan standardima GS1 je smanjenje troškova rukovanja robom, uklanjanje pogreške u unosu podataka i unapređenje posla - prikupljanjem kvalitetnih podataka za nabavu robe, te osiguravanje sljedivosti (praćenja rokova trajanja, lotova i sl.). Dobavljači koji nisu uveli ove standardne na vrijeme, mogu se naći pod udarom penala ili u nekim slučajevima, prestanka suradnje, koji bi kod mnogih, a osobito kod manjih dobavljača mogao značiti prestanak poslovanja. 
 
 bar kod printeri
 
Planiranje, dizajn i ispis logističkih naljepnica u skladu s GS1 standardom, hardversku i softversku opremu, upravljanje skladištem, automatizaciju proizvodnje itd. možemo za Vas pripremiti u cjelosti. Odgovorili smo na zahtjeve veletrgovaca i pripremili sve za tiskanje naljepnica. Uvođenje sustava ubrzava rad, spriječava greške, olakšava pružanje sljedivosti (kako bi se omogućilo praćenje parametara, npr. rok trajanja) i uklanja najčešće zastoje skladišta.
 
Ukoliko netko od glavnih trgovačkih lanaca možda u ovom trenutku i zakasni malo za najnovijim trendovima, možete biti sigurni da će vrlo brzo uhvatiti priključak s konkurencijom, jer sustav nosi sa sobom stvarno unapređenje u poslovanju kojeg se nitko od velikih zasigurno neće htjeti niti moći odreći. 
 
 bar kod etikete GS1 standarda
 
Ispravno označavanje = Visoka učinkovitost rada
Zašto govoriti o unapređenju posla? Točno označavanje robe je temelj za automatizirano prikupljanje podataka i djelotvoran rad. Ako se roba opremi ispravnim oznakama, preuzimanje i daljnji rad s tim robama predstavlja rutinu. Za pomoć pri stvaranju i ispisu naljepnica koje zadovoljavaju standarde GS1, kontaktirajte nas. Za sve proizvode pružamo potpunu podršku i pomoć kao i vlastite servisne usluge.
Povratak na vrh
Copyright 2017 Pletikosa
Powered by da.Shop